Rotterdamse start-up introduceert chocolademerk bij AH

22 February 2023, 15:10 uur
Rotterdam & Regio
mainImage
PR

YOOL Food Concepts introduceert woensdag het nieuwe chocolademerk Happy Trails bij Albert Heijn in Nederland. Happy Trails richt zich met haar avontuurlijke witte Belgische chocoladeballetjes in de smaken karamel-zeezout, red velvet en cookies & cream op millenials die even willen ontsnappen uit hun drukke leven. Rotterdammers Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland zijn beide zelf millenial en gingen opzoek naar het recept om te onthaasten in een wereld waarin we onszelf wel erg veel druk opleggen.

De naam Happy Trails is een knipoog naar de zoektocht naar ultieme vrijheid welke van alle tijden is. ‘Wij laten je met Happy Trails ontsnappen uit je dagelijkse sleur. Even niets moeten. Effe chillen en het koppie leeg maken zoals we in Rotterdam zeggen. Carrière maken, gezond eten, sporten, socializen op verjaardagen. Het lijkt er soms op dat er geen uurtje onbenut mag blijven in ons leven en dat terwijl we eigenlijk allemaal dromen van een onbezonnen leven op een tropisch eiland of een dagje luieren in bed. Vanuit deze sterkte verlangens  ontwikkelden we het chocolademerk Happy Trails. Albert Heijn omarmt ons concept en heeft ons merk landelijk opgenomen in haar winkels waar we erg gelukkig mee zijn’, aldus Youri.